Burak Film Yapılan Saygısızlıklar


Burak Film  bu gece yapılan bir terbiyesizlikten bahsedeyim.Film sitemde paylaşımda bulundum şu şekilde;"Arkadaşlar İstediğiniz Bir Film Varsa Yorum Atın Paylaşım Yapalım Sizin İstediğinize Göre".Ardından yapılan saygısızlık 2 bin kişilik bir sayfada onca insanın içinde,Sevdiğim insanların gevşekliği tarafından yapılan saygısızlık.Yorum olarak " Erotik " film ismi yazıldı.Ardından bir sürü uzun tartışma yaşandı aramızda.

   Şimdi sizce ben bu işten kazanç mı sağlamak istiyorum.Tabikide hayır sadece film isteyenler eşim dostum çevrem sizin çevrenizde bulunan kişilere tek parça filmler paylaşımı yaparak kolaylık sağlıyorum.Üstüne üstlük ben sizler için istediğiniz film var mı paylaşımda bulunayım dediğimde sizle ne kadar samimi olursam olayım.Onca insanın içinde terbiyesizlik yapmanın hiç bir luzumu yoktur.Sonuçta herkesin eşi var dostu var.Şahsen ben kız arkadaşımın böyle bir sayfada bulunmasını istemem.Böyle saygısız ve seviyesiz konuşmaların bulunduğu bir toplulukta bulunmasını istemem.Ben bu işten hiç bir şekilde kazanç sağlamak için film paylaşmıyorum bunu öncelikle bilin.Ardından gelip orada yorum yapın benim tek istediğim sizler rahat şekilde film izlemeniz.Neyse artık söyleyecek bir söz kalmadı herkes seviyesiyle takılsın takılmayacak olan gruptan çıksın kimsenin kalbini kırmak istemiyorum.


Herkese Teşekkürler İyi Seyirler 

1 yorum:

  1. Kardeşim sonuna kadar hak veriyorum sana saygısız bir toplumda yaşamaktayız.Sende iyi işler yapma peşindesin ve sana yapılan bu saygısızlık onların saygısızlığıdır.Takma kafana biz senin iyi şeyler yapmaya çalıştığını biliyoruz.Başarılarının Devamını Dilerim.

    YanıtlaSil